Jeżyki


 

TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Rozwijanie mowy
 i myślenia

Rozwijanie umiejętności matematycznych

Rozwijanie mowy
 i myślenia

Zajęcia plastyczno - techniczne

Rozwijanie mowy
 i myślenia

Zajęcia plastyczno - techniczne

Zajęcia muzyczno - rytmiczne

Ćwiczenia gimnastyczne

Zajęcia muzyczno- rytmiczne

Ćwiczenia gimnastyczne

Zajęcia przygotowujące do nauki języka angielskiego
14:00-14:30

 

 

Zajęcia przygotowujące do nauki języka angielskiego
13:30-14:00

 

 

Katecheza
13:30-14:00

 

 

Katecheza
13:00-13:30

 

„Bystrzaki
 z Trzynastki”
13:00-13:30

 

„Kodowanie
na dywanie
 i ekranie”
13:00-13:30

 

Koło sensoplastyczne

To zajęcia stymulujące pracę wszystkich zmysłów: węchu, wzroku, dotyku, słuchu i smaku.
To doskonała okazja do wybrudzenia się, a przecież brudne dziecko to szczęśliwe dziecko.
W zajęciach wykorzystywane są bezpieczne produkty dla dzieci, umożliwiające dzieciom wspaniałą zabawę poprzez odkrywanie różnych faktur, struktur i materiałów. Malowanie palcami, szukanie skarbów różnymi zmysłami, zgniatanie, mieszanie, przecieranie to tylko jedne z niewielu atrakcji, które czekają dzieci na kole senspolastycznym. 

 

Na poniższy adres można przysyłać prace dzieci
lub zdjęcia z nauki w domu

pmnrzoi13@gmail.com

Z góry dziękuję!

_____________________________

<< poprzednia strona 1 2 355 56 57 następna strona >>

News: MOJE MIASTO - CHEŁM - zajęcia na piątek 16.04.2021r.

       Napisany przez jezyki 2021-04-15 18:00:39 CEST

  • O Chełmie wiem wszystko! – podsumowanie wiedzy o mieście, rozwijanie mowy i myślenia, wdrażanie do przestrzegania zasad zabawy.

Polecenie:

Zaproś do zabawy rodzica lub rodzeństwo. Poproś o przepisanie przez rodzica lub rodzeństwo poniższych pytań lub ich wydrukowanie, porozcinaj je tak, by na każdej małej karteczce było tylko jedno pytanie. Włóż pytania do torebki prezentowej lub pudełka i na zmianę losujcie pytania. Osoba losująca czyta pytanie, odpowiada na nie druga osoba. Powodzenia!

Oto pytania:

Jak nazywa się nasze miasto?

Jak nazywa się najbardziej znany duch z legendy?

Jak nazywa się plac w centrum miasta?

Jak nazywają się przynajmniej trzy ulice w naszym mieście?

W jakim kraju leży nasze miasto?

Jak nazywa się ulica, przy której mieszkasz?

Jaki numer ma Twój dom lub blok i mieszkanie?

Jak nazywa się ulica, przy której znajduje się nasze przedszkole?

Jak nazywa się ulica, przy której znajduje się Twoja przyszła szkoła?

  • Ćwiczenia gimnastycznez wykorzystaniem nagrania pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=iH2zc5tkHPo&ab_channel=AkademiaKrokietaiLamy

  • Święto literki „e”, „E”, głoski „e” – utrwalenie poznanych liter, przygotowanie do nauki czytania i pisania.

Polecenie do wyboru:

Kart pracy

https://i.pinimg.com/originals/37/5b/4b/375b4b7e8ae7b4d52c68977c7e838126.jpg

https://miastodzieci.pl/wp-content/uploads/2017/10/e.jpg

Wymyślamy imiona – rozwijanie mowy i myślenia, doskonalenie kreatywności w myśleniu. Polecenie: wybierz 5 ulubionych zabawek i wymyśl dla nich bajkowe imiona zaczynające się na „E”, zapisz imiona, pamiętaj, że imiona zapisujemy wielką literą.

Wyjaśnij, co to znaczy – rozwijanie mowy i myślenia, podejmowanie prób tworzenia uogólnień, definicji słów.

Polecenie:

Wyjaśnij swoimi słowami, co to jest:

ekran

efekt

elegancja

echo

edukacja

  • Kodowanie i kolorowanie –doskonalenie spostrzegawczości.

Polecenie:

Pokoloruj zgodnie z kodem:

https://1.bp.blogspot.com/-3qJjwtNRo40/X_g1GmnpP7I/AAAAAAAAHKo/fzhXloQmLDMKE36V_f9PcvpOnI4-XklnACLcBGAsYHQ/w445-h640/kodowanki%2Bodwzorowywanie%2Bkarty%2Bpracy%2Bdla%2Bdzieci%2B%25285%2529.PNG

Weryfikacja realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego przez dzieci:

Uprzejmie proszę o przesłanie na grupowego maila zdjęć wykonanych prac dzieci (bez wizerunku dziecka), jeśli nie ma możliwości wysłania zdjęć, proszę o potwierdzenie w treści maila, czy dziecko wykonało dzisiejsze proponowane zadania, przykład:

Potwierdzam, że moje dziecko………………………………. wykonało propozycje zajęć z dnia………… Podpis rodzica:……………………….

e- mail grupowy:grupa_jezyki_pm13@wp.pl

:: 0



News: MOJE MIASTO - CHEŁM - zajęcia na czwartek 15.04.2021r.

       Napisany przez jezyki 2021-04-15 17:24:25 CEST

Moje miasto – praca plastyczno – techniczna lub konstrukcyjna z wykorzystaniem dostępnych materiałów do wyboru: kredki, farby, pudełka, klocki itp.

 Polecenie:

Wybierz dowolny sposób stworzenia makiety naszego miasta, możesz do tego wykorzystać dostępne w domu materiały. Podpisz samodzielnie na karteczkach według wzoru napisanego przez rodzica lub poproś o napisanie lub wydrukowanie zdań przez rodzica, zaś samodzielnie umieść we właściwych miejscach swojej makiety następujące zdania:

Tu jest mój dom.

Tu jest park.

Tu jest sklep.

Tu jest moje przedszkole.

Tu jest mój ulubiony plac zabaw.

Wiosno, hej! – zabawa muzyczno – rytmiczna z wykorzystaniem nagrania pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=sxT4UW_lyAo&ab_channel=IzabelaWa%C5%82aszewska

Święto literki „t”, „T”, głoski „t” – utrwalenie poznanych liter, przygotowanie do nauki pisania i czytania.

Polecenia do wyboru:

Uzupełnij wybrane karty pracy

http://bystredziecko.pl/karty-pracy/nauka-pisania/9/nauka-pisania-sylaby-T.png

https://przedszkoledaniszyn.edu.pl/wp-content/uploads/2020/04/t-3-2-724x1024.jpg

Wysłuchaj wyrazów czytanych przez rodzica lub przeczytaj samodzielnie i ułóż rymy do wyrazów:

Tomek –

kotek –

Beata –

lato –

Tosia –

stołek –

Tadek –

Ułóż samodzielnie historyjkę pod tytułem „Tomek na traktorze”, która będzie się składać z pięciu zdań. Opowiedz ją rodzicowi, poproś rodzica o zapisanie historyjki, a samodzielnie wykonaj rysunek.

*Praca z dzieckiem zdolnym:

Weź do ręki swoją ulubioną książkę, którą najchętniej czytasz. Poszukaj w niej wyrazów zaczynających się, kończących lub posiadających w środku „t”, wypisz 5 z nich w liniach według wzoru napisanego przez rodzica.  Do każdego z nich ułóż samodzielnie pytanie (nie trzeba zapisywać) i zadaj je rodzicowi, np. jeśli wśród wypisanych wyrazów będzie „tort” pytanie zadane rodzicowi może brzmieć następująco:  „Jak nazywa się ciasto, które jemy z okazji urodzin?”

Weryfikacja realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego przez dzieci:

Uprzejmie proszę o przesłanie na grupowego maila zdjęć wykonanych prac dzieci (bez wizerunku dziecka), jeśli nie ma możliwości wysłania zdjęć, proszę o potwierdzenie w treści maila, czy dziecko wykonało dzisiejsze proponowane zadania, przykład:

Potwierdzam, że moje dziecko………………………………. wykonało propozycje zajęć z dnia………… Podpis rodzica:……………………….

e- mail grupowy:grupa_jezyki_pm13@wp.pl

:: 0



News: Uzależnienie od nowoczesnych technologii

       Napisany przez jezyki 2021-04-14 13:21:59 CEST

Twoje dziecko coraz częściej domaga się od Ciebie możliwości korzystania
z laptopa czy smartfona? Jest niezadowolone, kiedy stawiasz na swoim i odmawiasz kolejnej rundy gry czy odcinka bajki w telewizji? I słusznie. Tablet, komputer czy telewizja to dla dziecka prosta, szybka, ale zarazem mocno atrakcyjna rozrywka. Internet jest częścią życia zwłaszcza dzieci.  Oczywiście stosowany mądrze nie jest zły, ale pamiętajmy, że granica jest bardzo cienka.

Czerwona lampka powinna się zapalić rodzicowi jeśli:

  • dziecko spędza większość wolnego czasu w internecie i robi to kosztem innych zainteresowań;
  • zaniedbuje obowiązki szkolne i rodzinne, bo ma coś ważnego do zrobienia w sieci;
  • zapomina o jedzeniu posiłków, a nawet nie wychodzi do toalety;
  • zrywa kontakty z rówieśnikami w realu;
  • nie umie powiedzieć ile czasu spędza w internecie albo okłamuje nas w tej sprawie;
  • z powodu internetu w domu wybuchają kłótnie i konflikty;

dziecko jest rozdrażnione lub wręcz agresywne, jeśli nie ma możliwości korzystania z sieci lub gdy staramy się ograniczyć czas spędzany przed komputerem

https://drive.google.com/file/d/1C6V67kGz0xIvvxbl85OD8sfewVvokFcM/view?usp=sharing

:: 0


<< poprzednia strona 1 2 355 56 57 następna strona >>